Sveiki ir skanūs kepiniai pagyvins jūsų laiką virtuvėje

kepimo formos, virtuvė, kepiniai

Kai kalba sukasi apie kepinius, galvoje iš karto atsiranda mintys apie pyragus, bandeles ir tortus. Kad ir kokie jie bebūtų skanūs – tai nėra pats sveikiausias maistas. Be to, visuomenėje kažkodėl vyrauja įsitikinimas, kad sveikas maistas būtinai turi būti prėskas ir neskanus… Šį mitą galima drąsiai paneigti, mat kepimo formos gali pasitarnauti kepant ne tik nuostabų keksą, bet ir sveikuoliškus pyragėlius, kuriuos valgant nereikės jausti kaltės.

Svarbu ieškoti alternatyvų

 

Jei negalite gyventi be saldumynų – stenkitės rasti alternatyvas. Pavyzdžiui, bananų duona gali tapti puikiu pakaitalu cukraus pripildytiems pyragams. Pats receptas taip pat nėra sudėtingas – galite rasti net ir tokių, kuriems užteks keleto ingredientų ir už valandos jau galėsite mėgautis sočiu ir sveiku saldumynu.

 

Kalorijos nėra pagrindinis rodiklis

 

Yra įprasta galvoti, kad norint maitintis sveikai yra svarbu tik skaičiuoti kalorijas. Deja, tai ne tiesa. Kur kas svarbiau žiūrėti, kokios tos kalorijos yra – gautos iš cukraus, gėrimų, kitaip vadinamos „tuščiomis“, ar iš maistingo, sveiko maisto.

 

Kepimo formos – pagyvins bet kokį patiekalą

 

Pradėjus maitintis sveikai, svarbu suteikti džiaugsmo sau ne tik kuriant gerą skonį, bet ir gražų estetinį vaizdą. Keksiukų formos gali pasitarnauti kaip puikus būdas išsikepti sveikuolišką kiaušinienę su daržovėmis orkaitėje – tai bus kur kas įdomiau ir smagiau, nei paprasti pusryčiai keptuvėje per penkias minutes.

 

Neatimkite iš savęs malonumo

 

Svarbu jausti saiką, tačiau jei labai mėgstate saldų maistą ar ką tik iš kepimo formos ištrauktą pyragą – leiskite sau pasimėgauti bent kartkartėmis. Svarbiausia valgyti viską su saiku. Nors kalorijų skaičiavimu aklai pasikliauti nevertėtų, nereikia ir visiškai į tai nekreipti dėmesio. Rūpinkitės, kad jūsų mityba būtų subalansuota – balansas svarbus kiekvienoje gyvenimo srityje, kad užtikrintumėte stiprią sveikatą bei gerą nuotaiką.

 

Taigi, sveiką gyvenseną užtikrins atrastas balansas. Svarbu žinoti, jog sveikai maitintis gali būti ir skanu, ir smagu – nebijokite pagyvinti savo kepinių linksmomis formomis, o esant ypatingoms progoms – pasimėgauti savo mėgstamiausiu tortu.